Διαβάζοντας και τα άλλα σχόλια της διαβούλευσης, γενικά συμπεραίνω ότι οι περισσότεροιαπό εμάς θεωρούμε -και πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου- ότι διευθυντές πρέπει να γίνουν άτομα με προσόντα.
Όμως σκέφτομαι και τι να τους κάνουμε τους διευθυντές με master και διδακτορικά; Για να ασχολούνται με τζάμια, διακόπτες, καζανάκια, τοίχους, κλειδιά,λάμπες, καυστήρες, πετρέλαια…… ; Αυτό το κάνει και ένας επιστάτης, και χωρίς απολυτήριο δημοτικού. Ή να φτιάχνει στατιστικά( ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα την ενημερώνουμε μια φορά στην αρχή του σχ.έτ.),διαβιβαστικά,εξουσιοδοτήσεις,υπερωρίες ωρομισθίων,υπερωρίες μονίμων, πρακτικά εκδρομών, τιμολόγια,άδειες, βιβλία συμβάντων, πρωτόκολλα, (ας γίνουν ηλεκτρονικά)……τώρα με τη γρίπη, άλλα 5-6 έγγραφα και ενημερώσεις. Θα μου πείτε ότι είναι δουλειές του υποδιευθυντή αυτή. Ναι αλλά ο υποδιευθυντής έχει την τάξη του και πλήρες ωράριο.
Για να επιτελέσουν έργο και να δουλέψουν απερίσπαστοι
( παιδαγωγικά και διοικητικά) πρέπει να απαλλαχθούν από όλα αυτάμε επιστάτες , διοικητικούς ή δεύτερο υποδιευθυντή.
Καπετσώνης Κων/νος Μ.ed.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου